Navigering

Prenumerera på vårat nyhetsbrev så missar du inga roliga aktiviteter!

Piteå Båtklubb är medlem i:

Bottenvikens Båtförbund

Svenska Båtunionen

Ö-värd

Under helgerna sommartid behöver klubben någon som ser till Svinöra. Arbetsuppgifterna varierar och egentligen är det bara ö-värdens fantasi och engagemang som sätter gränser.

-Hjälp till med att städa och plocka upp.
-Fyll på toapapper.
-Är sophuset fullt, ta någon av klubbåtarna och kör över säckar till containern på Renöhamn.
-Klipp gräset om det är långt, klippare och bränsle finns i Sjöbodan.

Gå gärna samman med båtkompisen/grannen och dela ö-värdskapet. Du/Ni får ett utmärkt tillfälle att träffa båtåkare från när och fjärran och gör samtidigt en värdefull insats för din klubb och Svinöra.

Som ö-värd har du tillgång till "vaktmästarstugan" där möjlighet till övernattning finns. En förmån perfekt för dig som inte har övernattningbar båt eller hellre sover på land.

Som ö-värd får du även nyttja klubbåten för transport till och från Svinöra.

Har du funderingar eller vill anmäla dig på en specifik helg kontakta styrelseledamot Peter Eriksson 070-637 74 64 eller mail: peter.eriksson@lindbacks.se