Navigering

Prenumerera på vårat nyhetsbrev så missar du inga roliga aktiviteter!

Piteå Båtklubb är medlem i:

Bottenvikens Båtförbund

Svenska Båtunionen

Medlem

PITEÅ BÅTKLUBB hälsar dig välkommen som medlem i ett stort och trevligt kamratlag. Piteå Båtklubb är en intresseorganisation för fritidsbåtsägare i Piteåområdet. PBK som bildades 1922 har idag c:a 1000medlemmar, och är därmed den största båtklubben i Bottenvikens Båtförbund.

Föreningens syfte är bl.a. Att ta tillvara båtfolkets intressen i frågor som rör det rörliga båtlivet i Piteå skärgård, samt att upplysa och utbilda om sjösäkerhet. Vidare verkar föreningen för medlemmarnas trevnad genom olika aktiviteter.  Strävar också att bli ”Den familjevänligaste anläggningen i Bottenviken”

Föreningen är ansluten till Svenska Båtunionen.

Som medlem får du tillgång till följande:

Piteå Båtklubbs årsbok PBK-LOGGEN

Tillgång till klubbanläggningen på Svinöra, där har du som medlem har tillgång till klubbhus, kök, bastu, kiosk, lekplats mm.

Delta i klubbens olika aktiviteter som:

Tävlingar, utbildning, navigering, festligheter samt Sjösportläger för ungdomarna.

På klubbanläggningen finns även segeljollar och kanoter för utlåning.

Elström och färskvatten finns på bryggorna.

I medlemsavgiften ingår SBU:s medlemstidning BÅTLIV 6 nr/år

Bra pris på båtförsäkring hos

• Försäkringsproduktion Tel 0911-181 40 Fax 0911-181 46 eller Mobil 070-632 49 75 Roger Holmgren
  • Svenska Sjö Tel 08-541 330 30, Fax 08-541 328 92. Mail: info@svenskasjo.se

Medlemsavgiften är för båtägare 450kr. Familjemedlemsskap, då är alla familjemedlemmar med för 550 kr. Medlemsavgiften betalas ut på epost eller efaktura av Billecta, vid frågor om detta kontakta båtregistratorn

Hur du anmäler dig

Enklast anmäler du dig direkt via vår hemsida, se medlemsanmälan>. Här kan du även göra ändringar av ditt befintliga medlemsskap samt ändra båtuppgifter.

Har stött på problem att öppna anmälan i explorer. annan webläsare rekommenderas ex. (Chrome)

För ytterligare information kontakta vår registrator Adam Holmström tel: 0730-74 87 70  eller e-post medlemsanmalan@piteabatklubb.se

Läs mer om Piteå Båtklubb>